Kompanije vrše selekciju juniora, a seniori biraju kompanije.

Ako želiš da privučeš najbolje kandidate i klijente, moraćeš da pojačaš svoj brend.
Moraš da radiš sa najboljima da bi privukao najbolje.

U regionu se bije bitka za kandidate i klijente.

Zato smo mi tu. Ne shvatamo olako vaše brend prisustvo i zato vam nudimo zaokruženu priču:

Employer branding sa full-stack marketinškom podrškom.

raketa-e1658675162459
pencil
planet
planet

Eksterni (employer) branding

Interni (employer) branding

Eksterni (employer) branding

Integrisane outbound i inbound kampanje

  • Definisanje brenda
  • Dizajn vizualnog identiteta
  • Web Development
  • Kopirajting (sadržaji za sajt i reklamni sadržaji)
  • PPC (plaćene reklame na društvenim mrežama)
  • SEO (optimizacija sadržaja i internet stranica za pretraživače)
  • Social media management
  • Analitika
planet
pencil

Content Marketing Strategy & Creation

Objave na društvenim mrežama i oglasi za posao koji zapravo privlače kandidate umesto da ih odbijaju.

Kreiranje sadržaja na svim kanalima poput sajta, bloga, youtube-a i društvenih mreža.
Naši vrhunski stručnjaci u ovim oblastima mogu da prilagode svoj glas tvojim potrebama i da ZAVEDU vašu ciljanu publiku.

Želiš li da zvučiš i budeš kul?

Photography, Animation & Video Production

Slika govori hiljadu reči… a tek snimak!

Mi pričamo vašu priču, ne samo rečima, već i kroz vizuale.

Pravimo video prezentaciju vaše firme, kompanijske kulture, tim bilding-a, brošure, fotografije i slično.

Analitika i optimizacija konverzija

Pratimo metrike, radimo testiranje kontrolnih grupa i optimizujemo vaš prodajni levak tako da više ljudi “doda u korpu”.

Takođe analiziramo internu i eksternu percepciju vašeg brenda odnosno kako ljudi u vašoj firmi i van nje doživljavaju kompaniju.

To radimo tako što anketiramo i intervjuišemo različito segmentirane ciljne grupe (od studenata, radnika to partnera, klijenata, kolega itd.)

Outbound Marketing and Outreach Training

Svaka kompanija treba da prilagodi ton svoje komunikacije svojoj ciljnoj grupi (klijenteli). Isto važi i za sadržaj.

Mi kreiramo zavodljive kampanje koje jasno prenose poruku, misiju i vrednosti vaše kompanije.
Naš cilj je da napravimo takvu atmosferu da ljudi ŽELE da sarađuju sa vama… i da osećaju da će puno propustiti ako vas ne kontaktiraju.

Bilo da su reklame na društvenim mrežama, e-mail kampanje, opisi poslova ili Linkedin outreach – mi optimizujemo vaše sadržaje.

Community Management

Mnoge kompanije izostave ovaj deo iz priče – i zato izgube trku za klijente i talente.

Nikad ne potcenjujte značaj grupa na društvenim mrežama, forume i glasine uživo.
Sve te stvari čine ogledalo vaše firme.

Mi širimo dobar glas o vama na različitim platformama i staramo se o tome da vaš brend sija!

Organizacija događaja

Ovo je još jedna od stvari koje firme gube iz vida!
Marketing seže dalje od interneta i stariji je od interneta.

Moraš da postojiš i u stvarnom svetu.

Zato mi pravimo kampanje i uživo kako bismo digli prašinu, privukli pažnju, a i kako bi se ljudi dobro proveli i zavoleli vaš brend.

Druženje uživo oslobađa “hormone sreće” i čini iskustva nezaboravnim za sve učesnike – bilo da su članovi firme, spoljašnji saradnici, partneri ili slučajni prolaznici.

Zato mi organizujemo “žive” događaje za vas, snimamo i slikamo sve, a onda kačimo to na društvene mreže i youtube kako bismo vas stavili ispod reflektora.

Takođe organizujemo i digitalne/virtualne događaje poput vebinara, anketa, kvizova, takmičenja, igara i sličnog.

svemirska-stanica-e1658675126892

Interni (Employer) Branding

Marketing je samo jedan deo jednačine.

Da bi firma uspela, moramo da organizujemo HR na najbolji mogući način kako biste imali lojalne zaposlene.

Lojalni zaposleni su najbolji ambasadori brenda. Upravo oni šire dobar glas o vama, kako na internetu, tako i “na javi”.

Veliki faktor brendinga jeste job satisfaction score odnosno mera u kojoj su vaši zaposleni zadovoljni svojim poslom.

planet
pencil

Radionice komunikacije (i prodaje)

Pomažemo regruterima, menadžerima i predstavnicima prodaje i podrške da razviju besprekornu kulturu komunikacije.

Srećan saradnik je najproduktivniji saradnik.

Srećan klijent je najbolji platiša.

Zato vas na radionicama komunikacije učimo kako da:

  • Zainteresujete klijenta/zaposlenog
  • Privučete klijenta/zaposlenog
  • Zadržite klijenta/zaposlenog
  • Motivišete/klijenta zaposlenog
  • Izazovete željenu reakciju

Analiza interne percepcije

Mi dolazimo do uvida u to kako se vaši zaposleni zaista osećaju u kompaniji, zašto vole da odlaze na posao, šta im je bitno… i koje promene bi voleli da vide.

Neke od istina koje možete saznati ovim putem nisu prijatne, ali su bitne.

Većina regrutera zapravo nema pojma šta radi i odbija najtalentnovanije kandidate svojim pristupom u startu.

Da ne pominjemo oglase za posao. Loše napisan oglas za posao odbije SVE kvalitetne kandidate. Na kraju se prijavi samo onaj ko mora, a taj kome život zavisi od loše napisanog oglasa – taj i nije najkvalifikovaniji kandidat.

Najbolji menadžeri se ne bave biznis operacijama već su usmereni na ljude kojima upravljaju.
Zato mi obučavamo vaše HR odeljenje da na pravi način posreduje između vlasnika firme i zaposlenih.

Upravo HR menadžer je jezičak na vagi od koga zavisi ravnoteža u timu i uspešno poslovanje firme.
Zato se mi staramo o tome da vaš HR menadžment bude besprekoran.

To se odnosi na:

  • Svakodnevne sastanke i komunikaciju
  • Nedeljne sastanke
  • Mesečne sastanke
  • Kvartalne evaluacije
  • Godišnje evaluacije
  • Motivisanje radnika
  • Tim bilding
  • Project management
  • Plate i kompenzacije
  • Benefite saradnje
  • Odmore

Gorka istina je da vaša kompanija već ima Employer Brand, bilo da ste radili na njemu ili ne…

Svet je mali, a glasine se brzo šire, pogotovo na internetu…

Zato, volan u ruke dok još nije kasno i usmerite priču u vašu korist.

Istraživanja pokazuju da:

  • 55% kandidata će odustati od prijave na oglas nakon čitanja negativnih komentara o kompaniji
  • 45% trenutno zaposlenih u kompaniji prati recenzije svoje firme
  • 50% kandidata kaže da ne bi radilo u kompaniji sa lošom reputacijom čak i ako ponude veću platu
  • U Americi je ta cifra 71%
  • 79% ljudi koji su napustili posao, uradili su to jer nisu bili cenjeni

Firmama predstoji jedan od dve pravca:

Da svoje brand prisustvo dovedu u red ili da se njihov EB formira mimo njih.

planet
olovka
pero
planet
cetkica
planet

Ljudi će svakako pričati o vama pa… Hajde da učinimo da pričaju s divljenjem i poštovanjem!

Priča o vašem brendu počinje klikom ispod:

planet
planet
planet
planet
pencil
planet
palete
pencil
planet
planet
kist
planet
planet
planet